Inschrijven & opzeggen

Wij zijn natuurlijk enthousiast over onze vereniging en vinden het erg leuk als jij er bij komt! Nieuwsgierig? Je kunt eerst 3x gratis kennis komen maken, trainen of vrij spelen, dat maakt niet uit. Mail naar jeugd@badmintonclublansingerland.nl (t/m 18 jaar) of senioren@badmintonclublansingerland.nl voor meer informatie en tijden.

Inschrijven

Via de ledenadministratie kun je een inschrijfformulier aanvragen of hier downloaden.

• Print het toegestuurde inschrijfformulier uit, vul het in en maak een foto of scan het formulier. Deze foto of scan kun je mailen naar ledenadministratie@badmintonclublansingerland.nl; of
  • Lever het ingevulde formulier in bij één van de bestuursleden.

Heb je vragen? Mail dan naar ledenadministratie@badmintonclublansingerland.nl

Opzeggen

Het lidmaatschap dient schriftelijk of per mail uiterlijk 1 juni bij de ledenadministratie te worden opgezegd. Vindt opzegging na deze datum plaats dan blijft het gehele jaarlijkse contributiebedrag verschuldigd, restitutie bij tussentijdse opzegging is niet mogelijk. Verzoeken om uitzonderingen (bijvoorbeeld verhuizing of langdurige blessure) worden ter beoordeling aan het bestuur voorgelegd. Je kunt je afmelden bij  ledenadministratie@badmintonclublansingerland.nl ovv je naam en adres.