Contributie

Ons verenigingsjaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. Jaarlijks stelt de Algemene ledenvergadering de hoogte van de contributies en bijdragen vast. Voor het huidige seizoen gelden de volgende bijdragen.

Jeugd (<18 jaar bij aanvang seizoen)
Inschrijving nieuw lid – € 15,00
Contributie – € 157,50 (inclusief 1x trainen)
Extra training – € 52,50
Competitie BN – € 68,25

Senior
Inschrijving nieuw lid – € 15,00
Contributie – € 199,50
Training – € 73,50
Competitie BN – € 120,75
Competitie HWC/RCZ – € 42,00

Slapend lidmaatschap
Als je gedurende langere tijd niet kunt badmintonnen (bijvoorbeeld door blessure, ziekte, zwangerschap of verblijf elders), dan bestaat de mogelijkheid om ‘slapend lid’ te worden. Dit kost € 25,-  per jaar. Zodra je weer kunt spelen wordt de normale contributie weer berekend.
Het voordeel van een slapend lidmaatschap (boven opzeggen en weer aanmelden) is, dat je je bondsnummer en historie behoudt, je betrokken blijft bij de vereniging en de activiteiten en je bovendien niet opnieuw inschrijfgeld (€ 15,-) betaalt als je weer lid wilt worden.
Aanmelding als slapend lid kan alleen vooraf en dus niet met terugwerkende kracht.