Contributie

Ons verenigingsjaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. Jaarlijks stelt de Algemene ledenvergadering de hoogte van de contributies en bijdragen vast. Voor het huidige seizoen gelden de volgende bijdragen.

Jeugd (<18 jaar bij aanvang seizoen)
Inschrijving nieuw lid – € 15,00
Contributie – € 157,50 (inclusief 1x trainen)
Extra training – € 52,50
Competitie BN – € 68,25

Senior
Inschrijving nieuw lid – € 15,00
Contributie – € 199,50
Training – € 73,50
Competitie BN – € 120,75
Competitie HWC/RCZ – € 42,00

Slapend lidmaatschap
Als (oud) lid heb je de mogelijkheid om slapend lid te worden. Bijvoorbeeld voor als je gedurende langere tijd niet kunt (of wilt) badmintonnen (door blessure, ziekte, zwangerschap of verblijf elders). Een slapend lidmaatschap houdt je betrokken bij de vereniging doordat je de nieuwsbrieven blijft ontvangen, daarnaast geeft dit de mogelijkheid om mee te doen aan activiteiten of interne toernooien. Als laatste behouden we voor slapende leden het bondslidmaatschap bij Badminton Nederland in tact (met behoud van historie).
De kosten voor een slapend lidmaatschap zijn € 25,-  per seizoen. Zodra je weer actief wilt komen spelen is een mailtje naar de ledenadministratie voldoende om weer actief lid te worden en wordt de normale contributie weer berekend hiervoor worden geen inschrijfkosten (€ 15,-) berekend.
Aanmelding als slapend lid kan alleen vooraf per seizoen en niet met terugwerkende kracht.