Het badminton shirt van BC Lansingerland

Nieuw clubshirt Badmintonclub Lansingerland
Badminton shirt van Badmintonclub Lansingerland

Wanneer je de sporthal binnenloopt, zal ongetwijfeld ons oranje badminton shirt je meteen zijn opgevallen. Ben je een nieuw lid en wil je ook zo’n tof shirt? Of wil je graag een extra shirt aanschaffen? Hieronder laten we je weten hoe je een shirt bestelt!

Moet ik een clubshirt aanschaffen?

Binnen onze vereniging is het de bedoeling dat iedereen een clubshirt heeft. Niet alleen zorgt dit voor een saamhorigheidsgevoel, maar de felle oranjekleur laat ons ook nog eens goed opvallen! Zo leert iedereen in de omgeving Badmintonclub Lansingerland kennen. Het shirt kan je het beste dragen in combinatie met een (zwart) sportbroekje of -rokje en een paar indoor sportschoenen. Zorg daarnaast ook voor een vest en lange (trainings-)broek tegen afkoeling tussen het spelen door.

Kan ik mijn naam op het shirt laten bedrukken?

Jazeker, dat kan! Verschillende spelers van BC Lansingerland hebben dit ook laten doen! Voor slechts € 5,- extra per shirt kan jij ook je naam op het shirt laten bedrukken! Het shirt zelf, zonder tekst, kost € 20,-.

Hoe bestel ik een badminton shirt?

Een badminton shirt kan je eenvoudig via onderstaand formulier bestellen. Vul je naam en email in en kies vervolgens de gewenste shirt maat. De badminton shirts zijn beschikbaar in de maten S, M, L, XL, XXL (volwassenen) en 4, 8, 12, 16 (kindermaten). Weet je niet zeker welke maat je moet hebben? Neem dan even contact op met de sponsorcommissie. Zij helpen je graag verder! Tenslotte geef je aan welke tekst je op je rug wilt laten bedrukken.