Commissies & webbeheer

Veel actieve en enthousiaste vrijwilligers zorgen dat BCL een actieve en gezellige vereniging is. Mocht je zelf willen helpen, neem contact met de desbetreffende commissie of het Bestuur op! Vrijwilligerswerk is leuk en heel belangrijk!

Competitiecommissie

Deze commissie:

• is betrokken bij de opzet van de training en zaalcapaciteit voor de competitieve senioren;
  • adviseert met de trainers het Bestuur over de teamindeling voor bondscompetitie (senioren en jeugd) en RCZ;
  • zorgt voor inschrijving van de teams, de planning van de wedstrijden en de invoer van de uitslagen van de thuiswedstrijden.

De commissie bestaat uit: Jeanine van den Boom, Rob van Nikkelen Kuijper, Lindsey Beernink, Truus in ’t Veen en Sandra Kerkvliet.

E-mail: competitie@badmintonclublansingerland.nl

Jeugdcommissie

Deze commissie:

• is betrokken bij de opzet van de training en zaalcapaciteit voor de jeugd;
  • is aanspreekpunt voor ouders/verzorgers;
  • levert input aan de Competitie commissie over de teamindeling voor bondscompetitie (jeugd);
  • organiseert zowel interne als externe activiteiten voor de jeugd (waar nodig met inschakeling van de toernooicommissie).

De commissie bestaat uit: Roel van Harten, Lindsey Beernink, Maarten Adriani, Stéphanie Kreuger en Wouter van Harten (voorzitter)

E-mail: jeugd@badmintonclublansingerland.nl

Milispeccommissie

Deze commissie:

• verzorgt het jaarlijkse, externe, competitieve toernooi waaraan deelname openstaat van het hoogste tot en met laagste niveau van de bondscompetitie.

De commissie bestaat uit: Dion van Adrichem, John van der Meer en Kim van der Meer.

E-mail: milispec@badmintonclublansingerland.nl

PR-commissie

Deze commissie:

• stelt op basis van informatie van Bestuur en commissies jaarlijks een PR-kalender op;
  • verzorgt ‘content’ op website, Facebookpagina en Instagram;
  • stelt nieuwsbrieven op;
  • onderhoudt prikborden op verschillende locaties;
  • verzorgt e-mails;
  • levert input aan de lokale krant;
  • zorgt voor publiciteit bij toernooien en evenementen.

De commissie bestaat uit: Niko Koot en Annemarie Sohier en zoekt versterking.

E-mail: pr@badmintonclublansingerland.nl

Seniorencommissie

Deze commissie:

• is betrokken bij de opzet van de training en zaalcapaciteit voor de recreanten;
  • organiseert zowel interne als externe activiteiten voor de recreanten (waar nodig met inschakeling van de toernooicommissie).

De commissie bestaat uit: Gerard van der Meer, Esmee Hoogerbrugge, Lodewijk van der Klein en Truus in ’t Veen (voorzitter)

E-mail: senioren@badmintonclublansingerland.nl

Sponsorcommissie

Deze commissie:

• zorgt voor sponsor-werving en behoud;
  • informeert PR-commissie en Bestuur over relevante zaken.

Voor deze commissie zijn momenteel geen commissieleden.

E-mail: sponsoring@badmintonclublansingerland.nl

Toernooicommissie

Deze commissie:

• ondersteunt bij interne toernooien voor zowel de jeugd als de senioren
  • zorgt voor kennisuitwisseling met andere commissies en de organisaties die zich bezighouden met externe toernooien.

De commissie bestaat uit: Sander Fase, Dion van Adrichem en Kim van der Meer.

E-mail: toernooi@badmintonclublansingerland.nl

Webbeheer

Deze commissie:

• verzorgt het technisch beheer van de website.

De commissie bestaat uit: Dion van Adrichem, Perry van den Heuvel en Robin van Dijk.

E-mail: webmaster@badmintonclublansingerland.nl