Corona update: 14-12-2020

Corona update 14-12-2020 | Badmintonclub Lansingerland

Corona update: 14-12-2020

Helaas is het zover dat er vanavond een strenge lockdown is aangekondigd die morgen in gaat en duurt tot en met 19 januari 2021. Als onderdeel van de nieuwe maatregelen gaan ook alle sporthallen dicht.

De afgelopen tijd was er voor de volwassenen slechts beperkt badminton mogelijk, alleen training op dinsdagavond, maar de komende weken is er dus helemaal geen badminton mogelijk.
Ook voor de jeugd betekent dit dat er tot en met 19 januari niet kan worden gebadmintond.

Voor meer informatie zie de website van de rijksoverheid.

Op dinsdag 12 januari zal er een nieuwe persconferentie zijn, hierna informeren wij jullie over de eventuele nieuwe mogelijkheden.

Voor nu wensen wij jullie fijne, gezonde kerstdagen en een goede jaarwisseling. We zien jullie graag gezond weer in 2021!

Het bestuur van Badmintonclub Lansingerland,
Lisette, Sandra, Peter en Roel