Digitale pubquiz

• Datum:

Kosten: € 2,00
Wanneer: vrijdag 5 maart 2021, 20:00
Zoals we in de laatste nieuwsbrief al hebben medegedeeld, houden we op 5 maart a.s om 20:00 een pubquizvoor de liefhebbers. Hiervoor hebben we uiteraard deelnemers nodig. Leden van 16 jaar en ouder kunnen zich hiervoor inschrijven.
Schrijf je in door een email te sturen naar: senioren@badmintonclublansingerland.nl waarin je zegt mee te willen doen. Geef ook aan op welk telefoonnummer je te bereiken bent mocht er iets niet lukken. De inschrijving is op emailadres. Dus wil je samen met je partner doen, gebruik je één emailadres, speelt ieder voor zich, dan gebruikt dus ieder een eigen emailadres.
De kosten zijn € 2,–per inschrijving (emailadres). Als je je opgegeven hebt ontvang je van ons een tikkie, zodra die voldaan is ben je ingeschreven. De leden die meedoen krijgen voor 5 maart een email met een link en instructies hoe alles gaat verlopen. De quiz wordt on-line gehouden, dus zorg voor een computer/tablet en eventueel extra scherm.
De inschrijving sluit 21 februari, dus zorg dat je op tijd bent.
Aan het eind van de quiz is er uiteraard een winnaar. We hebben voor de beste 3 een leuke prijs, gesponsord door onze lokale ondernemers.
Wij hebben er erg veel zin in en hopen op een flink aantal deelnemers!
Truus in ’t Veen en Sander Fase