Vacature: Competitieleider senioren gezocht

Na dit seizoen legt Lisanne haar werkzaamheden als competitieleider senioren neer. Hierdoor is er een vacature ontstaan voor volgend seizoen.

Als competitieleider senioren ben jij het aanspreekpunt voor de leden die competitie spelen, de competitieleiders van andere verenigingen en de Nederlandse Badminton Bond.

Het competitieleiderschap bestaat uit de volgende werkzaamheden:

• Teams aanmelden bij de bond
  • Teamindeling maken, samen met de andere competitieleiders en de trainers/het bestuur
  • Verzetten van wedstrijden
  • Eventuele invallers coördineren
  • Invoeren van wedstrijdformulieren op de site van de bond
  • Contactpersoon voor de seniorencompetitie (mix-, dames- en herencompetitie voor- en najaar)
  • Stukjes schrijven voor de nieuwsbrief
  • Bijwonen informatiebijeenkomsten van de bond over de competitie.

Bang dat je iets vergeet te doen? Dat is niet nodig, want de bond geeft tijdig in mails aan wat er moet gebeuren.

Heb je interesse maar weet je niet zeker of het iets voor jou is? Je kan Lisette (voorzitter@badmintonclublansingerland.nl) hier altijd vrijblijvend naar vragen.

Vacature: Competitieleider recreanten gezocht

Na dit seizoen legt Fabian zijn werkzaamheden als competitieleider recreanten neer. Hierdoor is er een vacature ontstaan voor volgend seizoen.

Het competitieleiderschap bestaat uit de volgende werkzaamheden:

• Teams aanmelden
  • Verzetten van wedstrijden
  • Eventuele invallers coördineren
  • Invoeren van wedstrijdformulieren
  • Contactpersoon voor de recreanten competitie
  • Bijwonen informatiebijeenkomsten.