Buitentrainingen jeugd en onderzoek voldoende animo jongvolwassenen

Oostmeerhal Racket en Shuttles | Badmintonclub Lansingerland

Buitentrainingen jeugd en onderzoek voldoende animo jongvolwassenen

Buitentrainingen jeugd

Helaas is er met de laatste verruimingen nog geen mogelijkheid om binnen weer echt te gaan badmintonnen. Dit betekent echter niet dat we niet weer aan de slag gaan. Op vrijdag 5 maart aanstaande starten we met buitentrainingen voor de jeugd. Dit zal waarschijnlijk geen badminton zijn (lastig met wind), maar een training die zal bijdragen aan je fitheid en je badminton moves.

Hoe gaat dit eruit zien:

Vrijdagavond:

• 18.00 – 18.45 u training jeugdgroep 1
  • 18.45 – 19.30 u training jeugdgroep 2
  • 19.30 – 20.15 u training jeugdgroep 3

Vanwege de avondklok en het tijdig thuis moeten zijn, zijn de trainingen ingekort naar 45 minuten.

Locatie: Sportvelden TOGB, Hoge Land 23 in Berkel en Rodenrijs (achter de Oostmeerhal)

Zaterdagochtend:

• 10.00 – 10.45 uur training jeugdgroep 1
  • 10.45 – 11.30 uur training jeugdgroep 2 + 3

Locatie: Sportvelden Weidevogels Korfbal, Götzenhainsingel 14 in Bleiswijk (zonder tegenbericht).

Verzoek:
Bij slecht weer is het mogelijk dat we besluiten om de trainingen niet door te laten gaan. Hiervoor willen we een WhatsApp groep maken. Als de training niet doorgaat, ontvangt u uiterlijk vrijdagmiddag rond 15 u of zaterdagochtend om 9 u bericht hierover. Wij ontvangen graag het mobiele nummer waarop u dit bericht wilt ontvangen. Het doorgeven hiervan kan via deze link: https://forms.gle/6jWGiUJmtcxfT5c89.

Belangrijk:
Alle coronarichtlijnen zullen in acht worden gehouden. Voor u en of uw kinderen betekent dit dat hij/zij thuisblijft bij (verkoudheids-)klachten en dat er op het veld waar nodig en mogelijk voldoende afstand wordt gehouden.

Let op! Er is bij de sportvelden geen gelegenheid voor omkleden of toiletbezoek. Tevens is het niet toegestaan dat ouders blijven kijken.

Voor vragen benader gerust iemand van het bestuur. Dit kan door een email te sturen naar: voorzitter@badmintonclublansingerland.nl

Oproep jong volwassenen

Helaas is er met de laatste verruimingen nog geen mogelijkheid om binnen weer echt te gaan badmintonnen. Dit betekent echter niet dat we niet weer aan de slag willen gaan. Zoals eerder in deze mail is te lezen, starten we op vrijdag 5 maart aanstaande met buitentrainingen voor de jeugd. Dit zal waarschijnlijk geen badminton zijn (lastig met wind), maar een training die zal bijdragen aan je fitheid en je badminton moves.

Graag willen wij onderzoeken of er onder de jongvolwassenen (tot en met 26 jaar) voldoende animo is om deel te nemen aan de buitentrainingen. Om deze reden vragen wij jullie via onderstaande link aan te geven of je wel of geen interesse hebt in buitentrainingen. Met deze info bekijken we de mogelijkheden en komen hier zo spoedig mogelijk bij jullie op terug.

Bij slecht weer is het mogelijk dat we besluiten om de trainingen niet door te laten gaan, hiervoor willen we een WhatsApp groep maken. Om deze reden wordt er in het formulier gevraagd om een mobiel nummer op te geven waarop u dit bericht wilt ontvangen.

Link naar formulier: https://forms.gle/yYUJ9NhH5zMwVcHU8

Belangrijk:
Alle coronarichtlijnen zullen in acht worden gehouden. Dit betekent dat je thuisblijft bij (verkoudheids-)klachten en dat er op het veld waar nodig en mogelijk voldoende afstand wordt gehouden.

Let op! Er is bij de sportvelden geen gelegenheid voor omkleden of toilet bezoek