Corona-update: We mogen weer!

Corona mail | BC Lansingerland

Corona-update: We mogen weer!

Beste leden,

Het nieuwe jaar is begonnen, wij hopen dat jullie ondanks de lockdown hebben kunnen genieten van de feestdagen en gezond aan het nieuwe jaar zijn gestart. Helaas konden we de goede voornemens (meer badmintonnen) niet direct oppakken. Maar daar bracht de persconferentie van afgelopen vrijdag verandering in; WE MOGEN WEER!

Dit betekent dat wij a.s. maandag 17 januari weer van start gaan volgens ons reguliere schema.

De enige uitzondering hierop is de competitietraining voor de senioren op dinsdagavond, dit wordt tijdelijk een vrijspeel moment voor de deelnemers aan deze training. De jeugd krijgt wel training.

Ter aanvulling op bovenstaande wijzen wij jullie erop dat er bij alle leden van 18 jaar en ouder wordt gecontroleerd op het coronatoegangsbewijs (CTB) via de QR-code.

Graag tot snel in de zaal!

Lisette in ’t Veen
Sandra Kerkvliet