Senioren Clubkampioenschappen single

Evenementgegevens

• Datum:
  • Categorieën:

Op zondag 16 april overdag is het zover: de single clubkampioenschappen van BCL!
Inschrijven is mogelijk voor alle seniorenleden van de vereniging. Er wordt zeker verwacht dat de huidige en komende competitiespelers zullen deelnemen maar de clubkampioenschappen zijn ook voor de recreanten en senioren die geen competitie spelen.
Deelname is gratis en er zullen een aantal verenshuttles kokers beschikbaar worden gesteld. Op dit moment zullen alleen de single kampioenschappen plaats vinden. Het voornemen is om de dubbel/mix kampioenschappen in het begin van het nieuwe seizoen te plannen. Om te peilen of hier interesse voor is wordt deze vraag gesteld op het inschrijfformulier.
Inschrijving voor de clubkampioenschappen op 16 april is mogelijk via deze link.
Sportieve groetjes,
Senioren & toernooi commissie