Jeugdcommissie stelt zich voor

Badminton Jeugdcommissie

Jeugdcommissie stelt zich voor

Wij, Roel en Wouter van Harten, vormen bij het opstarten van de nieuwe vereniging samen de jeugdcommissie. Om jullie een idee te geven wie wij zijn, stellen we ons even aan jullie voor. Onze achternaam zegt al iets over de familieband die wij hebben, wij zijn vader en zoon. Beiden zijn wij al jarenlang actief geweest binnen BC Fly Over uit Bleiswijk. Maar wie gaan er nu echt schuil achter dit mooie plaatje?

Als vader wil ik jullie graag kennis laten maken met mijn jongst zoon Wouter. Hij is een 22 jarige kerel met een passie voor de badmintonsport. Sinds zijn 12de jaar is hij lid geweest van de club en heeft na jaren hard trainen zelf ook zijn SL2 (sportleider 2 ) diploma gehaald en is hij actief geweest bij het trainen van de Bleiswijkse jeugd. Ook voor het organiseren van activiteiten vanuit de jeugdcommissie, waar hij  deel van uitmaakte, kon je hem altijd vragen. Naast zijn sportieve prestaties heeft hij onlangs zijn bachelor logistics management behaald en kijkt er nu naar uit om een leuke baan te vinden en een mooie nieuwe start te gaan maken.

Dan nu de senior van het duo. Als zoon van, kan ik heel wat vertellen over mijn vader. Maar laat ik het een beetje beknopt houden en de hoofdzaken met jullie delen. Roel is de afgelopen vier jaar de voorzitter geweest van BC Fly Over. Hij heeft met veel bevlogenheid de nodige tijd en energie in de vereniging gestoken, naast de sportieve prestatie die hij op zijn inmiddels 57 jarige leeftijd nog neerzette. Roel heeft het altijd erg belangrijk gevonden dat er voor de jeugd een plek is om te sporten en samen plezier te hebben, wat hij graag ook wil zien bij de nieuwe vereniging. Naast de plek die hij in het bestuur zal gaan vervullen gaat hij dus samen met mij de jeugdcommissie vormen. Genoeg over het sporten, wie heb je voor je, daar moet dit stukje tenslotte over gaan. Roel is al 35 jaar samen met mijn moeder en heeft naast mij nog een zoon en dochter en drie kleinzoons. Waar hij ook veel tijd en energie in steekt is zijn baan als warehouse manager bij een groenten en fruit groothandel.

Denk je nu, wat een leuk koppel, die wil ik best een handje helpen om de jeugdcommissie te ondersteunen om er samen een gezellige sportieve draai aan te geven voor alle jongeren die graag een “shuttletje” slaan…..Wij ontvangen je met open armen en gaan graag samen de uitdaging aan, want extra handjes zijn er zeker nog nodig om succes te garanderen. Dan kunnen we samen aan de slag om bv, een Sinterklaasfeest, ouder/kind toernooi, een jeugduitje en wie weet nog een kamp te organiseren. Kortom van alles wat een vereniging net dat beetje extra kan geven om de jeugd nog meer plezier te laten beleven aan de sport.

Tot ziens, de jeugdcommissie.