Regio Senioren Kampioenschappen

Dit weekend, 26 en 27 november waren de Regio Seniorenkampioenschappen Zuid-West 2022-2023 bij BCRS in Spijkenisse. Wel 10 deelnemers van BCL deden hier aan mee:
Boyd, Brian, Esmee, Frank, Ilona, Lindsey, Rachelle, Rory, Sara Lee en Tristan.

Brian en Rachelle
Brian speelde in de MD4 samen Gino van BC Delft. Zij wisten helaas niets te winnen.
In de ME4 (afvalsysteem) werd Brian gelijk uitgeschakeld. In de GD4 (ook afvalsysteem) waren de tegenstanders van Brian en Rachelle helaas een maatje te groot.

Rory en Tristan
Beide mannen speelden hun single in de ME4, maar beiden werden jammer genoeg in de eerste ronde uitgeschakeld.
Samen speelden ze in de MD6, waar ze de eerste ronde wonnen, maar in de kwartfinale helaas verloren.

Lindsey, Sara Lee, Frank en Boyd
Lindsey en Sara Lee wisten als beste tweede van hun poule in de VD4 de halve finale te halen. Deze wedstrijd werd gewonnen en hiermee stonden ze dus in de finale. In een driesetter werden ze echter verslagen maar behaalden hier dus toch maar mooi de tweede plaats!
Lindsey en Frank verloren hun eerste wedstrijd in de GD4 en waren hiermee uitgeschakeld.
Sara Lee en Boyd wisten in de GD6 meerdere wedstrijden te winnen en bereikten de halve finale. Hier werden ze jammergenoeg uitgeschakeld.
In de ME4 werden zowel Boyd als Frank direct uitgeschakeld. In de MD4 wisten de heren samen een wedstrijd te winnen, maar ze verloren er ook eentje, waardoor ze net geen poulewinnaar werden.

Esmee en Ilona
Esmee wist in de VE6 de kwartfinale te bereiken, maar daar werd ze helaas uitgeschakeld. In de VD4 speelde Esmee met wanted Sanne van BC Dropshot. Helaas verloren zij alle drie de poule-wedstrijden. In de GD6 speelde zij met wanted Mitchell van PBC Boomgaardshoek. Zij wisten het samen tot de halve finale te brengen.
Ilona bracht het in de  VE6 tot de halve finale, waar ze in 3 sets werd uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar.
Samen met Aranka van BV Deo wist Ilona in de VD6 alle wedstrijden te winnen, evenals de halve finale. In een spannende finale trokken ze aan het langste eind en hiermee werden ze Regio Kampioen Zuid-West in de VD6!

Wedstrijden nazien kan hier.