Toernooi recreanten trainingsgroep

Ter afsluiting van de trainingsperiode van Arless heeft hij een onderling toernooi georganiseerd.

Hierbij zijn ook de aanwezige recreanten spelers aangesloten. Iedereen werd aan een vaste partner gekoppeld en speelde 4 wedstrijden.

Er werd op tijd gespeeld en doorgeteld, aan het eind van de avond won het koppel dat de meeste punten heeft behaald. Onder aanmoediging van een enthousiaste Arless was het supergezellig.

De finale werd uiteindelijk gespeeld door Niko Koot en Dini van Geenen tegen Chris Visser en Mignon Gielen.

Het toernooi werd na een spannende finale gewonnen door Niko en Dini.

De nieuwe recreanten trainer voor de tweede helft van het seizoen, Rob Bechan, kwam gezellig kijken en heeft zichzelf aan de aanwezige leden voorgesteld. Rob heeft er veel zin in en start op 12 december, deze avond start Arless bij de competitietraining.