Toernooiverslag: 3 x een tweede plaats bij BC Randstad

Ronald, Mariska, Brian, Kim, Rachelle, Esmee, Aranka en Ilona reisden zaterdag 14 mei af naar Rijswijk om daar mee te doen aan het BC Randstad Open 2022.

Zoals bij ieder toernooi werden wedstrijden verloren, maar zeker ook gewonnen. Mariska en Kim werden 2e in de DD9, Aranka (met Lucinda van BC Delft) werd 2e in de DD6 en Esmee 2e in de DE6.

Ronald, Kim en Mariska

Ronald deed mee in de GD9 (samen met Hoo Gie Tan) en won een wedstrijd, maar verloor er ook eentje. Samen met Mariska speelde hij in de GD9 en ook daar werd een wedstrijd gewonnen en verloren. Mariska dubbelde met Kim in de GD9 . Dit was een poule van 5 en zij wisten maar liefst 3 van de 4 wedstrijden te winnen, waardoor zij op een mooie tweede plaats eindigden! De GD7 van Kim (samen met Remco) leverde twee net aan verloren en een gewonnen wedstrijd op.

Ilona, Aranka en Esmee

Ilona dubbelde met Esmee in de DD6. In een poule van vier wisten zij 1 wedstrijd te winnen, de andere twee werden net aan verloren. Esmee speelde ook nog DE6. Dit was een poule van 5 spelers en Esmee wist mooi de tweede plaats te behalen! Aranka speelde DD6 met Lucinda Visser van BC Delft. Zij werden poulewinnaar, maar in de finale moesten ze helaas de winst aan de tegenstander laten. In de DE6 wist ze een wedstrijd te winnen, maar ging de rest helaas verloren.

Rachelle en Brian

Rachelle en Brian durfden het aan te spelen in de GD4. Dit leverde een verloren maar ook een gewonnen wedstrijd op. Brian speelde ook nog HE6 en ook hier werd een wedstrijd gewonnen en een wedstrijd verloren.