Toernooiverslag: Prijzen op het Conquesto toernooi

Conquesto toernooi 2022 | Toernooiverslag | Brian, Rachelle, Peter, Sara Lee, Perry, Lindsey | BC Lansingerland

Toernooiverslag: Prijzen op het Conquesto toernooi

Op zaterdag 30 april en zondag 1 mei zijn acht BCL’ers de strijd aangegaan op het Conquesto toernooi. Hieronder lees je een kort verslag van de wedstrijden van Brian, Rachelle, Peter, Sara Lee, Perry, Lindsey, Odmar en Pascal.

Rachelle en Brian

Rachelle en Brian deden een dappere poging in de GD4. Na drie sets ging de overwinning naar de tegenstander en omdat het een afvalsysteem was, was het over en uit.

Brian speelde ook nog een ME6 wedstrijd en een MD4 wedstrijd, maar ook deze wedstrijden werden helaas verloren.

Peter, Lindsey en Sara Lee

Conquesto toernooi 2022 | Peter MD6 | BC Lansingerland

Peter wist het tot de derde ronde van de ME6 te brengen, maar hier werd hij uitgeschakeld.

In de MD6 bereikte hij samen met Sebastièn Petri de finale, wat resulteerde in een tweede plaats!

Peter en Lindsey moesten in de halve finale van de GD6 het onderspit delven, maar dit was toch goed voor een mooie gedeelde 3/4 plaats.

Conquesto toernooi 2022 | Sara Lee en Lindsey VD4 | BC Lansingerland

Lindsey dubbelde met Sara Lee in de VD4 en samen wisten ze een dik verdiende tweede plaats te behalen.

Sara Lee wist het in de VE6 tot de kwartfinale te brengen en in de GD6 met Perry wisten ze, net als Peter en Lindsey, tot halve finale te komen.

Perry speelde ook nog in de ME6, maar werd daar helaas gelijk uitgeschakeld.

Odmar en Pascal

Conquesto toernooi 2022 | Odmar en Pascal MD8 | BC Lansingerland

Odmar speelde met Pascal in de MD8. Dit was geen afvalsysteem, maar waren poulewedstrijden. Samen werden ze poulewinnaar en ook in de finale wisten zij te winnen en pakten ze een eerste plaats!

In de ME8, wat weer wel een afvalsysteem was, wist Odmar ook de eerste plaats te behalen.

Kortom, er zijn dit weekend veel spannende partijen gespeeld op het Conquesto toernooi en er zijn fantastische resultaten behaald! Zelf meedoen aan een toernooi? Houd dan de toernooiagenda in de nieuwsbrief in de gaten. Hier vermelden we toernooien voor zowel jeugd- als seniorleden.