Update van Arless

Bericht van Arless | Badmintonclub Lansingerland

Update van Arless

Beste allen,

Bij deze even een update hoe mijn herstel verloopt na alles wat er met gebeurd is op vrijdag 11 dec. 2020 te Wateringen in de Velohal. Allereerst wil ik iedereen mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik jullie zo heb laten schrikken, want het was niet mijn bedoeling om zo de aandacht te trekken.

Bericht van Arless | Badmintonclub LansingerlandIk ben zelf ook heel erg geschrokken wat mij is overgekomen want dit stond niet op mijn verlanglijst. Dat ik onwel was geworden had te maken dat ik vernauwde slagaders had die ervoor moeten zorgen dat er zuurstof naar mijn hart wordt gepompt. Er is toen besloten dat ik een bypassoperatie moest ondergaan. De operatie is heel goed verlopen en ondertussen werk ik nu volledig aan mijn herstel en revalidatie om weer het sociale leven op te pakken zoals het sporten maar vooral het badmintonnen.

Het gaat heel goed met mij en hierbij wil ik iedereen bedanken die mij hebben ondersteund met alle attenties en medeleven want daardoor heb ik ook willen en kunnen doorzetten in deze hele moeilijke periode.
Ik hoop jullie zo spoedig mogelijk weer te kunnen zien maar door alle corona maatregelen zullen wij toch even geduld moeten hebben hoe lastig het ook is.

Tot snel en lieve groetjes.

Arless Tjin Asjoe