Vervolg Corona-update

Beste leden,

Zoals aangegeven in het nieuwsbericht van 27 november, zouden wij deze week nog terugkomen met de plannen voor de komende lockdown-weken. Hieronder de informatie voor de komende weken:

Competitie
Vanuit Badminton Nederland is aangegeven dat de competities doorgang vinden. Zij realiseren zich dat een deel van de verenigingen hierdoor wel competitie spelen maar geen trainingen kunnen verzorgen in verband met de avond lockdown. Ondanks dat vinden ze de impact van het stop zetten van de competitie op dit moment te groot.

Voor onze vereniging betekent dit dat komend weekend 4 & 5 december de geplande thuiswedstrijden gewoon doorgaan. De andere weekenden van de lockdown zijn er uitwedstrijden en ligt dit bij de ontvangende vereniging.

De Hoeckse Waard Competitie is m.i.v. 28 november stop gezet.

Training/vrij spelen
Senioren
Vooruitlopend op de berichtgeving van Badminton Nederland hebben wij maandagochtend direct contact gezocht met Sportfondsen om de mogelijkheden voor zaalhuur in de weekenden te bespreken. Hieruit is gekomen dat er voor het bieden van training of vrij spelen voor de senioren geen zalen beschikbaar zijn de komende weken. Wij hadden jullie graag een alternatief geboden maar dit is helaas niet mogelijk. Hopelijk kunnen we na de kerstvakantie weer badmintonnen na 17.00 uur en het seizoen verder oppakken.

Jeugd
Voor de jeugd is het ons gelukt om op zaterdagochtend 11 & 18 december van 9-12 uur een zaal te huren zodat wij training kunnen bieden. Deze training zal voor alle jeugdleden zijn, zowel de jeugdleden die vrijdagavond trainen als de jeugdleden die zaterdagochtend trainen en zal verzorgd worden door Arless. Hieronder een overzicht van waar en wanneer de jeugd op 11 & 18 december kan trainen:

Zaterdag 11 december – Sporthal De Zijde in Bergschenhoek

09:00 uur: training voor de vrijdag groep van 18:00 – 19:00 uur (groep 1) en de zaterdag groep van 10:00 – 11:00 uur
10:00 uur: training voor de vrijdag groep van 19:00 – 20:00 uur (groep 2) en de zaterdag groep van 11:00 – 12:00  uur
11:00 uur: training voor de vrijdag groep van 20:00 – 21:00 uur (groep 3)

Zaterdag 18 december – De Oostmeerhal in Berkel en Rodenrijs
09:00 uur: training voor de vrijdag groep van 18:00 – 19:00 uur (groep 1) en de zaterdag groep van 10:00 – 11:00 uur
10.00 uur: training voor de vrijdag groep van 19.00 – 20.00 uur (groep 2) en de zaterdag groep van 11.00 -12.00 uur
11.00 uur: training voor de vrijdag groep van 20.00 – 21.00 uur (groep 3)

Helaas hebben we wel moeten besluiten dat het sinterklaasfeest komend weekend (vrijdag en zaterdag) niet door zal gaan.

Blijf gezond.

Sportieve groet,