Zomerbadminton 2020

De afgelopen jaren hebben wij met de 3 badmintonverenigingen uit Lansingerland zomerbadminton georganiseerd. Dit jaar zou het eerste jaar zijn om zomerbadminton aan te bieden als Badmintonclub Lansingerland.

Helaas is door de coronacrisis badminton maar beperkt mogelijk komende zomer.

Binnensporten mag alleen met inachtneming van diverse hygiëne maatregelen en op 1,5 meter afstand. Dit betekent in beginsel dat er alleen een enkel kan worden gespeeld of een dubbel door leden uit één huishouden/gezin samen te laten spelen.

Wij willen onderzoeken of er animo is om deze zomer te kunnen badmintonnen op basis van voorgaande regels. Door deze regels zit hier voor ons een groter financieel risico in dan voorgaande jaren. Om dit risico te voorkomen willen wij vooraf voldoende aanmeldingen hebben om deel te nemen.

Heb je interesse geef dit dan aan via deze link met deze informatie bekijken wij of het lukt om dit jaar de zomerbadminton te organiseren.

Alvast bedankt.