Bamito peuter en kleuterbadminton

We zijn een groeiende vereniging en daar zijn we trots op. Om dit door te zetten naar de toekomst hebben we de ambitie ook de jongste jeugd van Lansingerland de mogelijkheid te geven te gaan badmintonnen. Dit willen we doen door te gaan starten met badminton voor peuters en kleuters vanaf ongeveer 3 jaar oud.
Badminton Nederland heeft voor deze doelgroep een speciaal badmintonprogramma ontwikkeld: BAMITO. Hierbij staat plezier centraal terwijl de kinderen zich ontwikkelen, samen plezier maken en tegelijkertijd op een natuurlijke manier leren badmintonnen met speciale materialen en aangepaste (veld)afmetingen.
Bij voldoende interesse willen we vanaf het nieuwe seizoen (start in september) peuter- en kleuter badminton aanbieden aan kinderen vanaf ca. 3 jaar. De les zal zijn op een woensdagmiddag van 15.00 – 16.00 uur.
Om kennis te maken met de peuter en kleuter badminton, is er een open dag op woensdag 22 mei van 15.00 tot 16.00 uur in sporthal De Ackers in Bergschenhoek.
Heb je interesse meld je dan aan via senioren@badmintonclublansingerland.nl.