Jeugdcompetitie seizoen 2024-2025

Het seizoen van de jeugdcompetitie is ten eind gekomen. Ook al is dit niet lang geleden, is het tijd om vooruit te kijken naar het volgend seizoen (2024-2025). Teams zullen moeten opgesteld worden. Daarom is het belangrijk om te weten wie er wel en geen competitie willen spelen.

Net als afgelopen seizoen geld hetzelfde systeem: een jeugdlid staat automatisch ingeschreven als deelnemer aan de competitie. Als een jeugdlid niet mee wil doen aan de competitie, dient een mail te worden gestuurd naar jeugd@badmintonclublansingerland.nl waarin de naam van het jeugdlid vermeld staat.

Natuurlijk zien we graag zo veel mogelijk jeugdleden meedoen aan de jeugdcompetitie.
Bij vragen over de competitie kunt u ook een mail sturen naar het bovengenoemde adres.