Club van 100

Om onze club op een financiële manier een hart onder de riem te steken is de “Club van 100” in ontwikkeling. Het doel van de “Club van 100” is om zoveel mogelijk personen die BCL een warm hart toedragen te werven die ieder minimaal €100,- bijdragen.

We willen de “Club van 100” vanaf het seizoen 2024-2025 starten en hopen zo extra inkomsten voor de club te genereren zodat extra activiteiten voor zowel de jeugd als de volwassenen betaalbaar blijven.

Wie kunnen deelnemen aan de “Club van 100”?
Bedrijven, zelfstandigen, personen, teams, etc.
Doelstelling
De Club van 100 heeft als doel om BCL financieel te ondersteunen in algemene zin.
Lid worden
Om lid te worden zal op verzoek een formulier worden toegezonden die je invult met al je gegevens en aanvult met de benodigde informatie zoals links naar je site, logo’s etc.
Wat krijg je ervoor terug?

• Vermelding op het ‘Club van 100-bord’ in de Oostmeerhal;
  • Vermelding op de website (met indien van toepassing link naar eigen website);
  • Mogelijkheid om éénmaal per jaar een redactioneel artikel in de nieuwsbrief te plaatsen;
  • Uitnodiging voor activiteiten van BCL;
  • Je ontvangt periodiek de nieuwsbrief waarin we je op de hoogte houden van onze vereniging.

Meer informatie
Heb je interesse, weet je iemand die hiervoor wel interesse zou hebben of wil je meer informatie? Dan kan je terecht bij Truus in ’t Veen of Eldert Mulder of via senioren@badmintonclublansingerland.nl.