Geüpdatet coronaprotocol en dringend advies tot dragen van mondkapjes

Nieuwsbericht: Mondkapjes | Badmintonclub Lansingerland

Geüpdatet coronaprotocol en dringend advies tot dragen van mondkapjes

Wij willen u graag wijzen op ons geüpdatet coronaprotocol. Hierin staat vermeld dat er geen publiek/toeschouwers in de zaal toegestaan zijn. Ter verduidelijking hierop nog het volgende:

• Wedstrijden en trainingen zonder publiek
  • Alle sportwedstrijden worden gespeeld zonder publiek. Ook bij de training mogen geen mensen komen kijken.
  • Er zijn naast sporters alleen trainers, één of meer toezichthouders vanuit de vereniging en bij jeugdcompetitiewedstrijden één teambegeleider per jeugdteam toegestaan in de zaal.

Sportkantines dicht

Per dinsdag 29 september 18.00 uur zijn de sportkantines gesloten. Het doel is om sportbeoefening zoveel mogelijk door te laten gaan, maar te voorkomen dat grote groepen mensen bij elkaar komen.

Andere ingang Oostmeerhal

Vanwege het sluiten van de sportkantine is de ingang voor de Oostmeerhal de komende 3 weken aan de achterzijde van de hal, zie onderstaande plattegrond. Bij de achteringang is er gelegenheid om je fiets te parken. Auto’s kunt u parkeren aan de voor- of zijkant van de sporthal.

De ingang van de andere zalen blijft ongewijzigd.

Advies mondkapjes

Hiernaast heeft de Gemeente Lansingerland een dringend advies uitgebracht tot het dragen van mondkapjes en zegt hierover het volgende: “Dit doet u niet alleen voor uzelf, maar vooral voor een ander. Het is een extra middel om het coronavirus onder controle te krijgen.” Voor de sport geldt ook dat we dringend adviseren een mondkapje te dragen in de binnensportaccommodaties en kleedkamers. Tijdens het sporten zelf is het niet nodig een mondkapje te dragen. Publiek is niet toegestaan in de accommodaties.