Geslaagd gezelligheidstoernooi senioren

Op vrijdag 12 november vond dan eindelijk een gezelligheidstoernooi plaats voor de senioren en oudere jeugd op de locatie Oostmeerhal in Berkel en Rodenrijs. Voor het toernooi hadden zich 60 spelers ingeschreven en je zag aan de gezichten dat ze er zin in hadden, het was veel te lang geleden! Voor dit toernooi hadden de seniorencommissie (Truus, Gerard, Diana en Kitty) en toernooicommissie (Sander, Kim, John, Dion, Truus en Milan) de handen ineen geslagen. Juist omdat nog niet alle spelers elkaar kenden, was voor een opzet gekozen waar kennismaken centraal stond. Zo stond iedere deelnemer steeds met 3 andere spelers op de baan voor een dubbel/mix partij. De koppels waren niet bepaald door de organisatie, maar dat werd op de baan met elkaar geregeld.

Zo werden er maar liefst 63 wedstrijden van telkens 15 minuten afgewerkt. Er waren hoogstandjes, er werd flink gezweet en er was vooral veel plezier. In Charlie’s Eetcafé vond na afloop de prijsuitreiking plaats. Sportiviteit en gezelligheid stond voorop. Dus was het de kunst natuurlijk wel zoveel mogelijk wedstrijden te winnen, maar wel met zo’n klein mogelijk verschil. Uiteindelijk was het podium voor:

1. Lotfi Bani
  2. Rory Smits
  3. Tristan Smits

Zij kregen een koffiebonen pakket, gesponsord door: De Koffiezetterij. Daarnaast mochten ze alle drie een schaal ophalen gevuld met frites en snacks. Niet om zelf leeg te eten natuurlijk, maar om te delen met de clubgenoten. Zo werd een hele gezellige avond prima afgesloten.

Hieronder een kleine selectie van 4 foto’s. Meer foto’s zijn hier te vinden.