Seniorencommissie stelt zich voor

Kitty

Mijn naam is Kitty Dudok. Ik ben getrouwd met Jaap Dudok en we wonen in Bergschenhoek en hebben twee poezenmonsters. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als afdelingsmanager Radiologie en Nucleaire Geneeskunde van Franciscus locatie Gasthuis en Vlietland. Ik ben begonnen met badminton toen ik 10 jaar oud was bij PIP in de Sterrenhal. Een ontzettend leuke tijd, waar ik dierbare herinneringen aan heb, zoals leuke mensen, competitie, badmintonkamp. Op mijn 18e ben ik gestopt met badminton. Daarna heb ik nog twee jaar bij BC Ommoord gespeeld. Ongeveer 13 jaar geleden begon ik badminton te missen en omdat ik in Bergschenhoek was gaan wonen, werd ik lid van Nerash. Ook dit was een gezellige vereniging met leuke mensen en waar ik ook met veel plezier heb gespeeld. De nieuwe vereniging zie ik als een positieve resultaat van al het goede van drie verenigingen herenigd in een nieuwe badmintonclub! Ik wil graag een steentje bijdragen voor de seniorencommissie, waarbij jullie me kunnen aanschieten als je leuke ideeën hebt.

Diana

Hoi, ik ben Diana Leidelmeijer, 55 jaar oud, moeder van 2 kinderen, 23 en 28 jaar. Ik speel vanaf 2014 met veel plezier bij Nerash. Mijn hobby’s zijn: badminton, lezen, koken en muziek. Bij Nerash was ik mede lid van de activiteitencommissie en heb dat met veel plezier gedaan en hoop nu met de nieuwe vereniging hetzelfde te bereiken.

Truus

Mijn naam is Truus in ’t Veen, ik ben getrouwd met René in ’t Veen, we wonen in Bergschenhoek en ik heb twee kinderen, twee aangetrouwde kinderen en vier kleinkinderen: een gezin van 10 waarvan er 6 badmintonnen bij BCL! Ik werk (nog een half jaar) bij de rechtbank als planner waarna ik hoop van mijn pensioen te gaan genieten. Badmintonnen doe ik al sinds 1977, eerst bij “de Weidevogels” en daarna al ca. 25 jaar bij Nerash. Ik ben blij met de fusie van de drie verenigingen en zie de toekomst voor wat betreft BCL met veel plezier tegemoet.

Gerard

Mijn naam is Gerard van der Meer en ik ben heel wat jaren lid geweest bij PIP. Ook heb ik heel wat jaren competitie gespeeld en het liefst mix competitie maar dit jaar heren competitie door een gebrek aan dames. Ik ben 59 lentes jong en getrouwd met Marry en woon in Berkel en Rodenrijs. Mijn werk is parkbeheerder (van de Leeuwenkuil) tuinman, hovenier en assistent vee-manager op Boerderij Lansingerland in Bergschenhoek. Ik hoop dat ik kan bijdragen aan een succesvol slagen van de fusie en dat we er een gezellige en gezonde vereniging van kunnen maken. Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om op me af te stappen.

Met z’n vieren vormen wij de seniorencommissie!
Sportieve groeten, Kitty, Diana, Truus en Gerard
senioren@badmintonclublansingerland.nl