Start van het nieuwe seizoen

Oostmeerhal Racket en Shuttles | Badmintonclub Lansingerland

Start van het nieuwe seizoen

Afgelopen vrijdag is het nieuwe seizoen gestart en dat jullie badminton hebben gemist was te merken. Op de piek waren er zo’n 70 mensen in de Oostmeerhal, prima passend binnen de regels waaraan wij ons moeten houden, maar wel lastig voor eenieder om dit goed te doen.

Een nieuw seizoen, een nieuwe vereniging en dat in coronatijd vraagt om wat extra aandacht voor onze afspraken:

• We zijn één vereniging als Badmintonclub Lansingerland, spelers zijn geen gast in een zaal waar ze voorheen niet speelden. Dit betekent ook: maak jezelf nuttig met het opzetten en opruimen van de banen en eventuele andere zaken.
  • Als er veel spelers in de zaal zitten te wachten om hun partij te spelen, speel dan 2 sets en geen 3 sets. Deze kun je later op de avond als het rustig is nog spelen.

Naast bovenstaande hebben we ook een coronaprotocol vastgelegd binnen Badmintonclub Lansingerland, zie hiervoor deze pagina.

Hopelijk kunnen we met deze afspraken en de coronaregels een fijn en gezond badmintonseizoen hebben.