Toernooiverslag: Open Alphense 2022

Zaterdag 28 mei, tijd voor het Open Alphense 2022 van BC Limes. Aranka, Ilona, Wouter, Perry, Esmee, Sara Lee en Brian; zeven spelers van BCL die allemaal in de categorie 5 meededen.

Aranka en Ilona
Samen in de DD en beiden ook in de single. Ondanks een spannende driesetter in de dubbel, was het kort gezegd niet hun toernooi.

Wouter, Perry, Sara Lee en Esmee
Wouter speelde een wedstrijd GD met Julie (een ‘wanted ‘) maar wist deze niet te winnen.
De dubbel met Perry begon goed met een gewonnen wedstrijd, maar de tweede wedstrijd werd opgegeven omdat Perry door zijn enkel was gegaan. De GD van Perry en Sara Lee leverde een gewonnen en een verloren wedstrijd op en de derde moest vanwege de enkel van Perry worden opgegeven. Sara Lee en Esmee wisten twee van de drie wedstrijden in de DD te winnen en werden tweede in de poule.
In de single wist Esmee alle wedstrijden te winnen en werd poulewinnaar. Hiermee kwam ze in de kwartfinale, maar hier moest ze het jammergenoeg afleggen tegen de tegenstander.

Brian
Brian speelde GD met een Marlon (wanted) en samen wonnen zij een wedstrijd en verloren zij er ook een. in de MD speelde Brian met Gino (ook een wanted) en zij wonnen alle wedstrijden en werden poulewinnaar. Door een opgave van de tegenstander in de halve finale belandden zij in de finale, waar ze goed tegenstand boden, maar toch helaas de winst aan de tegenstander moesten laten.

Brian, gefeliciteerd met je tweede plaats!