Competitiecommissie stelt zich voor

Badminton Competitiecommissie

Competitiecommissie stelt zich voor

Achter de schermen hebben wij al hard voor jullie gewerkt om alle competities zover voor te bereiden, zodat we na de zomervakantie goed van start kunnen, maar wellicht goed om te weten wie er achter de competitiecommissie schuil gaan. Zoals jullie inmiddels weten bestaat de commissie uit Fabian Leidelmeijer, Rob van Nikkelen Kuijper en Lisanne van den Bulk.

Fabian is in zijn dagelijkse leven een gedreven Senior Accountmanager en heeft twee hobby’s, vissen (hengelsport) en natuurlijk badminton. Fabian zorgt ervoor dat alle recreanten competitie kunnen spelen. Dit jaar geen RCZ competitie, maar gezellige wedstrijden in de Hoeksche Waard competitie. Hij is sinds 2014 lid van Nerash maar speelt al bijna 50 jaar badminton. Competitieleider was hij mede eerder bij BV Deo en BC Rokkeveen, bij Nerash heeft hij het laatste jaar mede de RCZ competitie verzorgd wat helaas abrupt beëindigd werd. Hoe is het begonnen? Al vroeg kreeg hij een badmintonracket in zijn hand gestopt, moest verplicht mee met vaders…, en zo is zijn “liefde” voor de badmintonsport gestart en nimmer te deleten. Bij kleine zaaltjes in Den Haag, BC Voorburg, Ministerie v. Onderwijs en Verkeer & Waterstaat, Aigis (nu BV Conquesto), BV Deo, BC Rokkeveen, Nerash, en nu bij BC Dropshot en BC Lansingerland.

Rob zet zich in voor de jeugd en heeft ervoor gezorgd dat ook de teams voor de bondscompetitie inmiddels zijn aangemeld. Rob speelt al heeeeel lang voor Nerash en heeft vanaf 1982 bij BCR ’91 een fusieclub van BC Rotterdam en BC Metro het badminton als wedstrijdsport leren kennen. “Na mijn verhuizing van Rotterdam naar Bergschenhoek (1998) ben ik bij Nerash gaan spelen. Bij Nerash ben ik al lange tijd de competitieleider voor de senioren teams. Later zijn hier ook de jeugdteams bijgekomen. Voor de BCL ben ik één van de vertrouwenspersonen. Naast het badminton ben ik lid van voetbalclub IJVV De Zwervers en speel nog iedere zaterdag op het veld met een veteranen team. In het dagelijks leven hou ik me bezig met procesmanagement en arbeidsveiligheid als veiligheidskundige op bouwplaatsen e.d.”.

Lisanne verzorgde de twee vorige seizoenen voor PIP het competitieleiderschap en heeft ook voor komend seizoen de senioren competitie geregeld. In haar jeugd speelde ze bij BCP in Pijnacker, vervolgens bij Nerash in Bergschenhoek om uiteindelijk gewoon te eindigen in haar eigen woonplaats, Berkel en Rodenrijs. Badminton is haar favoriete sport, maar daarnaast gaat ze ook elke week stijldansen, om haar voetenvlugheid wat te oefenen. Naast het sporten werkt ze in de monumentenzorg, en adviseert daarbij over bouwplannen voor monumenten en verricht cultuurhistorisch onderzoek. De uitdaging van het commissiewerk is toch wel om alles op rolletjes te laten verlopen, zodat iedereen met veel plezier kan spelen.

Wij wensen jullie allemaal een sportief competitieseizoen toe met veel gezelligheid!